"قلم توتم من است"

نوشتن آرامم می کند، با نوشتن می توانم ناگفته های بسیاری با خودم در میان بگذارم

"قلم توتم من است"

نوشتن آرامم می کند، با نوشتن می توانم ناگفته های بسیاری با خودم در میان بگذارم

هر چه بنویسم لاف و گزاف است. انسان بودنی ست که می شود ولی شدنی ست که می خواهد و لحظه ای که حرکت می کند و هنگامی که تحمل، می شود آنچه باید بشود...!

بایگانی
نویسندگان

ما کشف شدنی هستیم

شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۰۶ ب.ظ

دیگر برایم مهم نیست کسی قدرشناسم باشد یا نباشد. من در دنیای جدیدی هستم. دنیایی که بند نافم را بریدم. دیوار حفاظم خودم هستم. تنها در این مرحله بود که فهمیدم رد و پذیرش دیگران ارزنی ارزش ندارد و صرفا بجهت نفعیست که به آنها میرسانی. خوشبختانه من یک آدم میرغضب سخت منتقد بددهن بودم و هستم و همه را تاراندم. نکته اینجاست ثروت حقیقی کشف ارزش های خود توسط خود است. دیگران یک دکمه در اختیار دارند


تایید" 

این دکمه دغل و ریا تا زمانی به دکمه تکذیب و رد" تغییر سمت نمی دهد که نفعی داشته و بهر طریقی خیری رسانده باشی. در غیر اینصورت دیده نمیشی و یا صرفا تا زمانی که نابود بشوی دیده می شوی. من می دانم چه در گرانی هستم، این مهم است. برای همین وقتی کسی در مقابل عظمت توانایی و استعدادم چماق ناسپاسی بدست می گیرد، ته دلم می گویم: ای ابله😁

انسان گمشده نیست. یک ماشین است که بطریق غریزه و احتیاج و عادت اندیشه کشف می شود. به میزانی که خود را کشف و با برتران برابر می بیند، سر نه خم می کند که در یک طراز نیز قرار می گیرد. اما وای به روزی که قدم در راه خودشناسی نگذاری. مشتی نمیشه و نمی تونی و نمی تونم در بچگی حقنه کردن و انوقت در مقابل هم هر ننه قمری یه لا دو لا میشی. مسئله این است: تو خود را کشف نکردی و مانع کشفت هم ذهنی و گاهی عینی و لمسی مانند شرایط بد سیاسی، اجتماعی و مالی است.

از اجداد گوریل و تک سلولی مان در حرکت آموخته تا ما انسانهای کنونی، در نفس حرکت آموزش و آموزش است. پیوسته در هر اشتباهی آموزشی مجزا و بدیع وجود دارد. این حکایت از لایتناهی هستی دارد و نه تناهی بودن. جمله ای سارتر دارد که حکایت از نفس انسان دارد: 

کسی که جرئت ترک ساحل را ندارد، جزایر بزرگ را کشف نمی کنند. این جهان، جهان تغییر است نه تقدیر. 

در حین رفتن، آموختن است. بنابراین انسان محصول خطاست. در روانشناسی چیزی بنام خطای شناختی هست. یک شاخه این خطاهای شناختی خطای خویشتن شناختی بطور خاص بمنظور کشف استعدادها و یا اسیر استکبار من می توانم هاست!

۹۷/۰۷/۲۱
Hamed Heidary Tabar

نظرات  (۳)

۲۱ مهر ۹۷ ، ۱۷:۰۹ نوجوان خامنه ای
سلام

خسته نباشید

میاید همدیگرو دنبال کنیم ؟!

و اگر میشه یک مطلب معرفی سایت ما را در سایتتون بزارید و به ما اطلاع دهید تا همین کار را بکنیم.

با احترام
نوچوان خامنه ای
پاسخ:
سلام عزیز دل.  من شما را دنبال کنم. و شما من را. شما را دنبال می کنم ولی دیگه حرف مطلب رو نزن، خرج داره😂
۲۳ مهر ۹۷ ، ۰۸:۳۰ نوجوان خامنه ای
چشم

مشکلی نیست
ببحشید اگرمضاحمتی ایجاد کردم

با احترام
نوجوان خامنه ای
پاسخ:
نوجوان تو باید عزیز دل خودت باشی قربونت برم. ضمنا مزاحمتی نداشتی و من خیلی خوشحالم شدم. تاسف من برای اینه چرا یکی نبود به تو بگه چرا باید متعلق به علی خامنه ای باشی؟ 
۲۳ مهر ۹۷ ، ۱۴:۳۸ نوجوان خامنه ای
اتفاقاً من به فکر اینم که چرا کسی به تو تا حالا نگفته که بیا متعلق به رهبران باش؟!

اگر کسی نیست که بگه وظیفه خودم هست که به تو بگم.

با احترام
نوجوان خامنه‌ای
پاسخ:
نوجوان عزیز من با سگهای هار علی خامنه ای نمی خوام در بیفتم وگرنه می تونم روشنت کنم که سرباز یکی دیگه بودن که آبرویی هم نداره و اتم به اتمش سرقتیه، نفس الامری خطاست و خیانت به فاعل به فعل. 
نوجوان عزیز هزاران مثل شمارو که پاک و شریف هستید با صحنه سازی گول میزنن. اینها برترین کارشان دروغ گفتن و فریب دادنه. ضخامت نجاستشان بقدری زیاد است که قادر به توصیفش نیستم. من شمارو ندیده دوست دارم. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی