"قلم توتم من است"

نوشتن آرامم می کند، با نوشتن می توانم ناگفته های بسیاری با خودم در میان بگذارم

"قلم توتم من است"

نوشتن آرامم می کند، با نوشتن می توانم ناگفته های بسیاری با خودم در میان بگذارم

هر چه بنویسم لاف و گزاف است. انسان بودنی ست که می شود ولی شدنی ست که می خواهد و لحظه ای که حرکت می کند و هنگامی که تحمل، می شود آنچه باید بشود...!

بایگانی
نویسندگان

حال همه خوب است

سه شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۷، ۰۴:۴۳ ق.ظ

فیلم آمریکایی "حال همه خوب است" اغلب شاید دیده باشید. این فیلم محصول 2008 ، میلاد و  1388 شمسی است. نقش پر رنگ این فیلم در نگاه من قسمت عمده مربوط به ناخودآگاه من است که مسئله خانواده میباشد. اما آنچه آنزیم تداعی در مغزم را به تکاپو واداشت، حال بد همه است. جای چنین فیلمی در سینمای جهان خالی است: حال همه بد است! 

ژانر این فیلم خانوادگی است. تقویت پایه های خانواده. به دلیل مسائل مادی و مالی و بقول مارکس برای اقتصاد همگان از هم جدا شده اند. پدر خانواده بنا به قول و قراری که زن مرحومش داشته، بچه ها را صحیح و سالم در کریسمس کنار هم جمع می کند و کانون پرفضیلت خانواده دوباره گرم و نورانی می شود. 

گستت خانواده،دیپرس، و ... خیلی ها پول هم دارند، اما توانایی و دانایی خوب زیستن را ندارند. این کشور و حاکمان تحمیلی اش اگر سقوط نکند، همه سقوط می کنیم. تلفات امتداد اینها در سرتاسر تاریخ بینظیر خواهد بود. چون زندگی را نشانه می رود: 

سرزندگی را به سرخوردگی 

و دل زندگی را به دلمردگی تبدیل می سازند. بالاترین هنر بی هنرهای بی ذوق کشتن بدون خونریزی است. ناهنجاری و بی ملاحظاتی مانند پهنی که به کفش میچسبد به وجودشان چسبیده. اگر سقوط نکنند سقوط می کنیم. برعکس، حال همه ما بد است!

۹۷/۰۷/۱۰
Hamed Heidary Tabar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی