"قلم توتم من است"

نوشتن آرامم می کند، با نوشتن می توانم ناگفته های بسیاری با خودم در میان بگذارم

"قلم توتم من است"

نوشتن آرامم می کند، با نوشتن می توانم ناگفته های بسیاری با خودم در میان بگذارم

هر چه بنویسم لاف و گزاف است. انسان بودنی ست که می شود ولی شدنی ست که می خواهد و لحظه ای که حرکت می کند و هنگامی که تحمل، می شود آنچه باید بشود...!

بایگانی
نویسندگان

عقب نشینی

چهارشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۲:۲۷ ب.ظ

در زندگی انسان راه های زیادی ساخته یا کشف شده و متقابلا مسائل و مصائب بسیار. نه همه مشکلات و نه همه مسائل و نه همه مصائب، یک راه حل ندارد. گاهی پیشروی با نابودی مواجه می شود! پیش از حرف اصلی منفی بافی کردم. نه، خواستم گفته باشم همه رنج ها با یک شیوه برطرف نمی شوند. بقدری در سال 57 انتخاب افتضاح بوده آدم نمی داند با چه پشتوانه ای بگوید: عقب نشینی نباید در هیچ شرایطی کرد. 

مواقع، مواضع و مسائلی هست که نباید "عقبگرد" داشت. هر قدمی که به جلو بر می داری، سست و فاقد یقین ( در ایستایی و تهاجمت به شفافیت نرسیده باشی و قصدت فقط تهدید و ترساندن باشد؛ یقین یعنی امر واضح )  و ایمان باشد، چندین قدم تا مرز تعظیم و تسلیم و اسارت ذلت عقب بر می داری. این تجربه های تلخی است که هم شخصی و هم جمعی داشته ایم و در حال خوردن چوبش هستیم. 

۹۷/۰۷/۱۱
Hamed Heidary Tabar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی