"قلم توتم من است"

نوشتن آرامم می کند، با نوشتن می توانم ناگفته های بسیاری با خودم در میان بگذارم

"قلم توتم من است"

نوشتن آرامم می کند، با نوشتن می توانم ناگفته های بسیاری با خودم در میان بگذارم

هر چه بنویسم لاف و گزاف است. انسان بودنی ست که می شود ولی شدنی ست که می خواهد و لحظه ای که حرکت می کند و هنگامی که تحمل، می شود آنچه باید بشود...!

بایگانی
نویسندگان

تراژدی من زمان است

يكشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۳۴ ب.ظ

تا هدف نداشته باشی تعبیرت نسبت به خسارت و خیانت عوض نخواهد شد. البته من و تو اگر حرف و هدفمان ترقی علمی باشد، این آن چیزی است که از ما گرفتند و کشتند : "زمان شکوفایی" ما نمی توانیم از زمان بهره ببریم. چون عده  ای چاقوکش و الوات را کسانی که با من حرف و هدفشان متفاوت بود انتخاب کردند. برای همین است که برای مردم من ترکیه اهمیتش از ژاپن بیشتر و تایلند از کره جنوبی زیباتر است. چه نداریم را چه بینیم تعیین می کند. ولی با کلمه مشترک درد تنها اشتراک داریم اما درد من با تو متفاوت است. درد من از دست رفتن عمری ست که قابل استرداد نیست. درد نه نان است نه سکس، درد من جامعه ای سرگردان و زیرنافی است که معنای شکوفایی را نه فهمیده نه می فهمد. نهایت هنرش قلدرپرستی و چاکش پروریست. ولایت جور و جهل و نکبت و ارتجاع: محصول تک به تک مردم ایران است. مردمی که هنوز هم مقدایشان جم تی وی منوتوست، گیج و پریشانتر از آن است که درکی از آزادی و آبادی و رو به رشد بودن داشته باشد. 

۹۷/۰۹/۱۸
Hamed Heidary Tabar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی