"قلم توتم من است"

نوشتن آرامم می کند، با نوشتن می توانم ناگفته های بسیاری با خودم در میان بگذارم

"قلم توتم من است"

نوشتن آرامم می کند، با نوشتن می توانم ناگفته های بسیاری با خودم در میان بگذارم

هر چه بنویسم لاف و گزاف است. انسان بودنی ست که می شود ولی شدنی ست که می خواهد و لحظه ای که حرکت می کند و هنگامی که تحمل، می شود آنچه باید بشود...!

بایگانی
نویسندگان

می نویسم تا خود را بشناسم

چهارشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۰۵ ق.ظ


هر چیزی را فراموش کنی از یاد می رود. مدت زیادی هم طول بکشد، از یاد می رود. این تنها خصوصیت یک رابطه نیست که روزی فراموش ناشدنی می نمود، فراموش کردن و از یاد بردن توان یا خصوصیت انسان است. نامش مهم نیست. فراموش کردن و به فراموشی سپردن دشوار اما شدنی است. این مکانیزم مقابله با تبعات جدایی نادر از سیمین نیست، جدایی ما از زندگی است. کار تفکر، تحقیق، تجربه، نوشتن چیزی جز کشف خود؛ رهایی خود؛ راحتی خود، است؟ نه. پس می نویسم تا خودم را بهتر بشناسم.

۹۷/۰۹/۲۸
Hamed Heidary Tabar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی